nocri nocri
545
BLOG

Debata ws afery Amber Gold - refleksja...

nocri nocri Polityka Obserwuj notkę 7

W sprawie afery Amber Gold mam swoje zdanie i dzisiejsza debata tego nie zmieniła. Opisałem to wyraźnie w Sezon ogórkowy 2012 słowami:

"Porażająca to jest wiedza Polaków, którzy jak muchy do gówna lecą na bilbordy obiecujące im niewiarygodne zyski bez jakiegokolwiek ryzyka. To prawda, że prokuratorzy i sądy dali ciała pozwalając młokosowi doić niepełnosprawne ekonomicznie i nad wyraz naiwne grupy jednak czy jest to powód by ograniczyć nam najważniejszą z wolności? Wolność do myślenia i posiadania zdrowego rozsądku? Dlaczego u tak wielu z nas widzących reklamy Amber Gold zapaliło się czerwone światełko i dotarliśmy do informacji, których ponoć innym brakowało? Dlaczego tak wielu z nas nie dało się nabrać cwaniakowi podobnie jak nie daje się nabierać innym cwaniakom w tym kraju od lat? Czy nam jest potrzebny Premier, który wyjdzie i powie - rodacy ten jest oszust ...u niego jabłek nie kupujcie! Nie. Nie jest. My potrafimy odsiać ziarna od plew w systemie zwanym kapitalizm. Czasami dajemy się złapać na proste chwyty reklamowe jednak potrafimy schylić głowy, zakląć siarczyście, walnąć się w czoło i drugi raz błędu nie popełnić. Potrafimy przyjąć na klatę ból porażki bez jojczenia, że mnie władzuchna kochana i silna nie obroniła. ...i jeszcze jedno w tym temacie - nie mam zamiaru płacić na cymbałków, którzy oszczędności życia pooddawali jakiemuś cwaniakowi, więc niech mi się żaden sąd nie waży jakichś odszkodowań od Skarbu Państwa orzec bo wykopię dziadkowy karabin i te dwa granaty..."

Co do dzisiejszego otwarcia naszego polskiego cyrku ...ups...parlamentu. Najciekawszym dla mnie momentem było skierowanie kamery na ławy PiS. Odetchnąłem z ulgą. Prezes Kaczyński ma się dobrze, widać że jest w formie a co najważniejsze - żyje. Wbrew wielu pozorom martwiłem się jego nieobecnością i brakiem jakichkolwiek informacji o jego stanie. Tak po ludzku i bez złośliwości. 

Reasumując. Rozpaczliwa próba napompowania sprawy oszustw Marcina P. do afery mającej położyć ten rząd na łopatki jest nad wyraz dziecinna. Tak jak swoich klientów tak opozycję Marcin P. oszukał pierwszorzędnie. Pierwszych naciągnął na grube miliony, a drugich na marzenie o wysadzeniu z siodła Donalda Tuska.

 

kliknij i promuj

pozdrawiam

————————————————————-

więcej wpisów :

Przemyślenia z drogi…

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka