nocri nocri
1103
BLOG

Boże pobłogosław kiboli...

nocri nocri Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Urodziłem się w złych czasach ... gdy biegałem z szalikiem na twarzy i skórzanym pasem w dłoni po zagłębiowskich stadionach byłem wyrzutkiem. Zakałą i wstydem rodzimego miasta. W oczach społeczeństwa byłem dzieckiem z patologicznej rodziny alkoholików i niewykształconym kretynem bez nadziei na pracę. Chuliganem wyklętym przez szkołę, rodzinę i Kościół Katolicki ...

Jak się człowiek musiał narobić co środę i sobotę by o nim słowo gdzieś w regionalnych mediach napisano ...ech ...

Czasy się zmieniły - odkąd kibol stał się wygodnym narzędziem do walki politycznej jest kreowany na symbol młodzieżowego patriotyzmu. Żołnierze Wyklęci,  warszawscy powstańcy 44 i kibole stoją w jednym szeregu bohaterów polskiej historii. Stali się ostoją polskości na zrusyfikowanej ziemi sprzedanej przez proniemieckich zdrajców. Wojownikami o godność Polski i cnotę polskich kobiet. Kibol przestał być napakowanym koksem handlującym w wolnym czasie amfą pod dyskoteką. Stał się bohaterem niedzielnych mszy i rodzinnych pogadanek przy obiedzie. Półbogiem z błyszczącą od olejku piersią duszącym w mocarnym uścisku ukrytą opcję żydowską w mainstreamowych mediach. ...baaa kibice nawet własnego duszpasterza mają co o ich honor i dobre imię w mediach walczy.

... kibol machnie ręką mainstream robi live w najlepszym antenowym czasie. Zadyma w Łomiankach na IV ligowym meczu - transmisja na całą Polskę i eksport w świat w najlepszej technologi HD ...20 lat temu pół stadionu i 3/4 pobliskiego osiedla  rozmontowaliśmy na części pierwsze, a sam musiałem o tym w Fan Zinie pisać... urodziłem się w złych czasach... dziś byłbym BOHATEREM narodowym...

Płonący wóz transmisyjny TVN stał się symbolem Święta Niepodległości, a pocięty nożem meksykański hun, najeźdźca i gwałciciel jest tłem dla bohaterskich czynów naszych mężnych chłopców z Ruchu Chorzów. Urodziłem się w złych czasach...

... BTW pozdrowienia dla starej ekipy z siemianowickich osiedli ...  polowania na Wasze szaliki to były fajne czasy...

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości