nocri nocri
180
BLOG

Milczenie jest złotem

nocri nocri Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Stare i idealnie pasujące nie tylko do dzisiejszej konwersacji na Twitterze porzekadło. Sobie znany dziennikarz poużywał po ministrze Sikorskim ku uciesze tłumów zapominając, że sam cielęciem był.

"@sikorskiradek Może niektórzy potrafią pić bez szkody dla poziomu konwersacji? Czy też większość rozmów służbowych jest właśnie taka?"


Tak Rafał Ziemkiewicz złotousty publicysta prawicy dowalił ministrowi po pytaniu czy mu się nie zdarza zaklnąć przy kielichu.Ziemkiewicz nie potrzebuje wódki. Ziemkiewicz klnie dla żartów lub gdy nie wie, że kamery nadal działają.

Oczekujemy od polityków czy dziennikarzy kultury języka sami nadużywając często pospolitej łaciny. Oburzają nas sytuację, o których piszę i według mnie dobrze. Od ludzi, którzy przecież powinni stać na straży polskości, nie tylko w języku, powinniśmy wymagać nawet więcej niż od siebie samych.

Ja swój brudny język przywlekłem ze Służby Zasadniczej. Wlazło mi w krew jak niejednemu poborowemu kiła. Wstydzę się go, staram się unikać ale czasami się kurwa nie da. Dlatego też milczenie jest złotem... więc sza...przynajmniej dzisiaj ;)

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości