nocri nocri
291
BLOG

Wakacyjna aborcja - sezon XXIV

nocri nocri Społeczeństwo Obserwuj notkę 12

Kolejny sezon polskiego reality-show "Wakacyjna aborcja" uważam za rozpoczęty. Wielbiciele zacierają łapki. Kto tym razem z kim o czym i po co. Będzie się działo...

Moje zdanie w temacie aborcji jest czytelnikom tego bloga znane. Większość z Was się zapewne ze mną nie zgadza ale przypuszczam, że to rozumiecie, a śmiem nawet napisać, że Wam ono nie przeszkadza skoro wracacie. Dla przypomnienia tym co nie czytali wcześniejszych wpisów o aborcji i często gorących dysput pod nimi napiszę to: Jestem niewierzącym w żadną Istotę Wyższą przeciwnikiem aborcji jako środka antykoncepcyjnego. Środka  fundowanego przez państwo (czyli także mnie) tym, którzy sobie tego życzą bo twierdzą, że mają do tego pełne prawo moralne lub po prostu taki kaprys. Zaakceptowałem kompromis który zawarł się w obowiązującej na dziś ustawie. Tyle o mnie. Pogadajmy o aktorach naszego reality-show.

Poseł Żalek powoduje, że ręka sama leci do czoła, a przez substancję szarą przewala się krótkie pytanie: jak można być tak bezdennie durnym człowiekiem?

Dzięki aferce z dyrektorem jakiegoś tam szpitala rozpętała się po raz kolejny (czy aby nie na wakacje?) bezsensowna dyskusja w temacie aborcji. Bezsensowna bo nic z niej nie wyniknie. Nowelizacji ustawy nie będzie, a cała reszta to takie tam... polityczne ogórki. Jednak tym razem kłótnia o aborcję dotarła już do takiego miejsca, że nawet  mnie - osobie z dużym dystansem do wielu spraw - zbiera się po prostu na wymioty.

Poseł Żalek One Man Show

...i nie dlatego że ktoś tam mi opowiada o tym czy mózg był w głowie czy na głowie i czy ta głowa w ogóle była.  Rzygać mi się chce gdy uważający się za poważnych ludzi sprowadzają dyskusję na tak niski poziom. Ustawa określa jasno w jakich przypadkach można w Polsce dokonać aborcji. Maglowany od kilku tygodni przypadek pod przepisy w ustawie według mojej skromnej osoby i informacji dostępnych w mediach zawartych pasuje idealnie. Jeżeli lekarz złamał ustawę zezwalającą na wykonanie aborcji to powinien ponieść stosowną karę. Tyle i tylko tyle. Cała reszta to bicie piany z żółtek bo białka ktoś wylał.

Ustawa "aborcyjna" z tego powodu nie powinna być zmieniana. Powinno się po prostu zrobić wszystko by była stosowana.

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo