nocri nocri
354
BLOG

Znajdź mi kobietę mamo...

nocri nocri Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Nowa jesienna ramówka TVN oprócz kilku już oklepanych tematów kulinarnych i rozrywkowych zaskoczyła czymś nowym. Program w którym maminsynki w towarzystwie swoich mam poszukują  życiowych partnerek... fajnie brzmi. Taki typowo drzyzgowski temat zrobiony na bogato. Ogarnąłem dwa odcinki i mam dość. Wolę czytać Sakiewicza raz w tygodniu...

Zastanawiam się jednak czy im za taki występ telewizja płaci? Jaki to musi być atrakcyjny pieniądz by publicznie pokazać jaką się jest niedorozwiniętą emocjonalnie, trzydziestoletnią łajzą. Starym młodym dzieckiem na garnuszku mamusi, grzanym przed snem jej ciepłym szlafrokiem. ...a może to wszystko aktorzy są? Słabi bo słabi ale jednak aktorzy grający swoje role ku uciesze tłumu. Niech mnie ktoś oświeci bo nie chce mi się wierzyć, że można tak na serio...

O tym, że debilne z założenia programy święcą tryumfy w telewizji już wiemy. Mnie to już nawet przestało drażnić. Lud potrzebuje taniej rozrywki. Tak by mógł się pośmiać z kogoś bardziej śmiesznego od siebie samego. Potrzeba (popyt) jest więc biznesmeni z kamerą w ręku starają się ją zaspokoić. Ot cała tajemnica sukcesów rozrywkowych stacji typu TLC, MTV czy wszystkich innych, których na kablu mamy od groma. Polskie telewizje ochoczo ścigają się z zagranicznymi produkcjami w wyścigu do pozłacanej statuetki "Za najbardziej popieprzony program TV". Wysyp różnych "Szpitali", "Szkół" , "Pamiętników" czy "Dlaczego ja?" spowodował kompletny spadek poziomu każdej jednej ogólnie dostępnej stacji telewizyjnej czy to publicznej czy to komercyjnej. Nas to może oburzać ale tego nie zatrzymamy. Pozostaje włączyć z płyty dobrą muzykę i zająć się jakąś swoją pasją omijając z daleka kanały (ściekowe) w telewizorze.

Problem jednak istnieje i nas dotyczy bezpośrednio coraz mocniej. Demokracja daje władzę większości, a większość dająca władzę edukuje się właśnie w takich telewizyjnych szkołach życia... to przeraża i zniechęca do idei demokracji coraz mocniej...

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości