nocri nocri
724
BLOG

Magdaleny Ogórek wejście na salony...

nocri nocri Polityka Obserwuj notkę 17

Gdzieś tam kiedyś słyszałem, że kobiety ładnie się ubierają nie dla mężczyzn tylko na złość innym kobietom. Coś w tym musi być bo wspomniana wojna kobiet przeniosła się nawet na arenę polityczną. Najpierw jakaś blogerka znana z tego, że jest znana spuściła internetowy łomot kandydatce na urząd Prezydenta RP za jej strój na rocznicy katastrofy smoleńskiej. Dziś ostra jak brzytwa dziennikarka bije  Magdalenę Ogórek w onetowym basenie z kisielem...

"Pani Blondzia ( mogłaby być brunetka albo ruda, kolor włosów to dodatek ) z włosem rozwianym, obowiązkowo na biało,  nie miała nic do powiedzenia. Ale ów dziennikarz, szczęśliwy, że łaskawie wreszcie dała głos, że się odezwała i nie był to syntezator mowy „Iwona”, siedział przed nią jakby zobaczył objawienie." - onet.pl

Nie wiem co pani Korwin-Piotrkowska oglądała we wczorajszych Faktach po faktach ale ja wiem. Oglądałem młodą, wykształconą, potrafiącą ładnie dobierać słowa i nie dać się wpuścić dziennikarzowi w typowe maliny osobę. Do tego była w stanie odpowiedzieć na praktycznie każde pytanie bez ściemniania i próby odejścia od tematu jak to wielu polityków chętnie czyni. Powiem szczerze zaskoczył mnie jej wczorajszy wywiad. W takim programie trudno rozwinąć skrzydła ale co jak co kandydatka wspierana i finansowana przez SLD dała sobie radę.

Ktoś powie, że kandydaci tacy jak Ogórek czy Kukiz nie mają moralnego prawa startować w wyborach. ...bo niedoświadczeni w polityce, bo nie pełnili funkcji publicznych, bo to, bo tamto... sam tak kiedyś uważałem. Już nie uważam. Jaka jest różnica między sponsorowaną przez SLD kandydatką niezależną, od jak to walnął ostatnio Wojewódzki kandydata znalezionego na allegro, który się przeziębić może gdy otworzy lodówkę? Według mnie żadna. Pani Ogórek ma takie same predyspozycje do pełnienia tego urzędu jak pan Kukiz, pan Duda czy pan Komorowski. Polska od lat traci z powodu mijającego bezlitośnie czasu, wartościowych polityków. Ludzi, którzy  cokolwiek sobą reprezentowali. Ludzi, którzy do reprezentowania Polski wręcz się urodzili, a swoim życiem to przez lata udowadniali. Ludzi rozpoznawalnych w świecie, ludzi szanowanych za granicą, ludzi na poziomie gwarantującym jakość polityki.

...a może czas spróbować pójść w inną stronę. Olać schematy, zapleśniałe układy władzy i opozycji. Dać się pokazać nowym, czasami świeżym umysłom. Mnie w pani Ogórek w zasadzie razi tylko jedno - jej kandydatura jest pomysłem Leszka Milera, a to przy całej urodzie tego pomysłu, najnormalniej w świecie zalatuje eseldowską zgnilizną...

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka