nocri nocri
306
BLOG

Komorowski vs Duda - starcie drugie

nocri nocri Polityka Obserwuj notkę 16

"Ja słucham tego, co mówią do mnie moi rodacy, to oni są moimi ekspertami. Jesteśmy wielką wspólnotą, jest nas ponad 40 mln. Nie powinniśmy pozwolić, by prezydentem był człowiek, który spycha ludzi na margines." - Andrzej Duda - debata TVN

Nie chcę prezydenta, który nie wie co zrobić by było jego rodakom dobrze. Cóż mi po władzy, która musi się mnie pytać jak rządzić? Ja władzy nie pytam się jak żyć. Radzę sobie świetnie sam. Niech władza nie oczekuje ode mnie odpowiedzi na pytania, ekspertyzy etc. To ja oczekuję od nich polityki świadomej i polityki, która nie będzie przeszkadzać. Polityki, która jedynie będzie porządkować zasady i to co wokół mnie.

Pełna zgoda z Bronisławem Komorowskim: "Dojrzałego polityka poznaje się po tym, że słucha." Słucha ale się nie pyta. Słucha i wie co zrobić.

Z cytowanego wyżej przemówienia Andrzeja Dudy jasno wynika, że nie jest politykiem samodzielnym. Ja i zapewne wielu Polaków oczekuję od polityków na najwyższym stanowisku umiejętności podejmowania decyzji, za które tylko oni sami będą odpowiedzialni. Bronisław Komorowski ponosi w tych wyborach odpowiedzialność za swoje własne decyzje. Były lepsze, były gorsze, czasami ręka sama leciała do czoła... jednak to były JEGO decyzje. Czy Prezydent Andrzej Duda za kilka lat stanie przed nami i będzie się tłumaczył z porażek  lub będzie się chwalił rezultatami własnych decyzji? Nie. Nie będzie. Z jednego powodu: to nie on je będzie podejmował. Zrobi to za niego ktoś inny - prezydent cień Jarosław Kaczyński.

Ja na Kaczyńskiego nie zagłosowałbym nigdy. Nie zagłosuję w związku z tym także na Andrzeja Dudę.

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka