nocri nocri
218
BLOG

Die Sturmabteilungen? Polsko czas na zmiany!

nocri nocri Polityka Obserwuj notkę 3

...jakby tak sobie przetłumaczyć słowa Jarosława Kaczyńskiego wypowiedziane na zjeździe Klubów Gazety Polskiej na język naszych zachodnich sąsiadów to by w nozdrzach wielu czytelników zaśmierdziało siarką i cyklonem B

"Mówię wam to, bo jesteście takim oddziałem szturmowym tej armii, która ma maszerować ku zwycięstwu" - tvn24

Ja dziękuję Andrzejowi Dudzie za takie zmiany... Dziękuję też Polakom, którzy omamieni obietnicami z przysłowiowej "dupy" lub wielce obrażeni na Komorowskiego gapowatość zafundowali nam pisowską szpicę, która w towarzystwie oddziałów szturmowych Gazety Polskiej będzie nam wprowadzać w Polsce wolność, prawo i sprawiedliwość. To ja już wolę po szwabsku szwargotać po 10 euro za godzinę w ojczyźnie Angeli Merkel niż patrzeć z rodziną na zmiany, które by nam PiS chciał/miał wprowadził.

Całe szczęście Polska ma już wybór i mam nadzieję , że do jesieni obydwa ruchy i Kukiza i Petru mocno zaznaczą swoją obecność na polskiej scenie politycznej. Oby były to na tyle silne polityczne twory, które nie dopuszczą do wymarzonej przez Kaczyńskiego zmiany. Złej zmiany. Niebezpiecznej zmiany.

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka