nocri nocri
443
BLOG

Gdzie jest Kukiz?

nocri nocri Polityka Obserwuj notkę 4

Paweł Kukiz przed wyborami czy to na Prezydenta RP czy do parlamentu wzbudził nadzieję (również we mnie), na rozruszanie społeczeństwa obywatelskiego, które "ciepłą wodą w kranie" co nieco przygasło. Sam brałem udział w zmielonych i innych inicjatywach Pawła Kukiza. Obudziłem się gdzieś w okolicy prezentacji list wyborczych i bijących z nich dumnie nazwisk neonazistów.

...Paweł Kukiz będąc czarnym koniem ostatnich wyborów w ciągu miesiąca stał się Łyskiem. Tyle tylko, że bohater książki Gustawa Morcinka wzbudzał i wzbudza do dziś sympatię i wyciska z oczu łzy wzruszenia. Paweł Kukiz jest już tylko ślepą szkapą polskiej polityki. Nadzieja Polski Obywatelskiej grzecznie przeżuwa w boksie to co mu w żłoby sypnął PiS co jakiś czas jedynie rżąc na tych co jego nowym właścicielom stają okoniem.

W Polsce dokonują się zmiany haniebne. Kukiz milczy. Część posłów z Kukiz15 powoli zaczyna dostrzegać niebezpieczeństwa jakie ze sobą niesie większość parlamentarna. Sam Kukiz jednak nadal milczy. PiS łamie wszelkie standardy przy procedowaniu ustaw mających ogromne znaczenie dla naszej Ojczyzny. Kukiz milczy. PiS wpycha w projekt nowej Konstytucji Kukiza swoje złe pomysły. Kukiz milczy. Gdzie jest do kurwy nędzy Paweł Kukiz?

...znajomy powiedział mi broniąc Pawła: POPiS umiejętnie się gnoi i za kilka chwil przyjdzie czas na rewolucję. Kukiz będzie miał możliwość stanąć na barykadzie i poprowadzić Polaków do całkiem nowej i bardziej demokratycznej Polski. Myślę, że i mój znajomy, i Paweł Kukiz jeśli znajomy się nie myli,  są w błędzie. Na zgliszczach demokracji świetnie budują się jedynie totalitaryzmy.

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka