nocri nocri
365
BLOG

Wina Tuska

nocri nocri Polityka Obserwuj notkę 15

Mariusz Błaszczak jest jak logo dobrej zmiany. Niewyraźny, złośliwy, zmierzły, nieobecny i przede wszystkim niekompetentny. Nie dziwi mnie, że opozycja jego wybrała na pierwszego do odstrzału wnioskiem o wotum nieufności. To polityk tak wyraźny na tle  PiS, że aż nienormalnym by było wziąć na celownik kogoś innego. Mariusz Błaszczak nie broni się niczym. Jest także symbolem elektoratu tej partii. Nudny, lękliwy i własną nieudolność zwala  na innych. Jego występ w radiu Zet swego czasu opisywany na moim blogu tylko dobitnie o tym świadczy. Wypadek prezydenckiej limuzyny to doskonały przykład tego jak #dobrazmiana próbuje zaczarować rzeczywistość i zwalając winę na poprzedników ukryć przed światem swój własny brak profesjonalizmu.

Rzeczpospolita rozprawiła się dziś z Biurem Ochrony Rządu i z Kancelarią Prezydenta:

"Złej decyzji o założeniu starej opony towarzyszyły kardynalne błędy BOR, o których nie usłyszeliśmy na konferencji prasowej. Z naszych informacji wynika, że prezydent miał dolecieć z Warszawy do Karpacza śmigłowcem i wylądować na lądowisku hotelu Gołębiewski w kurorcie. Ustalenia w dniu wyjazdu zmieniła Kancelaria Prezydenta." - rp.pl

Okazuje się, że mityczne procedury niezgodne z instrukcją obsługi słynnego BMW to *pikuś w porównaniu z niekompetencją aktualnego szefostwa BOR i brakiem rozsądku urzędników Prezydenta.

"Delegacja gnała do Wisły, spóźnienie było blisko godzinne. Taką decyzję podjęto z kimś z Kancelarii i szefem ochrony prezydenta – mówi nam osoba znająca kulisy śledztwa, które prowadzi opolska prokuratura."

...aż chciało by się zapytać: skąd my to znamy? Opóźnienie, pośpiech, decyzje na szybko, presja, ignorowanie ostrzeżeń (BMW ma system ostrzegania o problemach z ciśnieniem opon). Narażanie życia VIP i jego otoczenia dla politycznej korzyści to wizytówka IV RP. ...ale to przecież wina Tuska...

 

* - okazuje się, że nie pikuś tylko kłamstwo:

"Z dokumentów, które „Rzeczpospolita" otrzymała od producenta auta, wynika, że jego zalecenia dotyczące zużycia opon pokrywały się z przepisami wprowadzonymi przez Klimka i Janickiego: „niezależnie od stanu zużycia, opony należy wymieniać najpóźniej po sześciu latach eksploatacji", a w przypadku opony zimowej „głębokość bieżnika nie powinna spaść poniżej 4 mm"."

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka