nocri nocri
408
BLOG

Kasa misiu...kasa...

nocri nocri Sport Obserwuj notkę 13

Legia pozbyła się sponsora, który od lat finansowo mocno wspierał dążenia warszawskiego klubu do dominacji w lidze polskiej. Ciężka kasa i solidne medialne wsparcie prezesa Waltera i TVN właśnie się kończy. Jest to efekt politycznych transparentów wywieszonych przez polikiboli ...ot taka nowa  nazwa dla pupilków pisowskich polityków, którzy ostatnio zdominowali Żyletę. Słowo "kibol"  dla mnie osobiście ma spore znaczenie. Agresywny patriotyzm prezentowany przy okazji różnych mniej lub bardziej spontanicznych imprez był także dla mnie pewnym rodzajem wartości czy ekspresji. Człowiek z uganiania się po stadionach wyrósł choć do dziś mam szacunek dla pewnych wartości, które na stadionach przyswoiłem. Dziwi mnie tylko to, że młyny dały się wciągnąć w politykę i zdominować przez swoich politykujących przywódców

Przez lata całe parania się polską piłką od strony trybun wiem jedno. Bez kasy nie ma piłki nożnej. Polska piłka od jakiegoś czasu odnajduje się w końcu na rynku. Pozmieniały się stadiony, pozmieniała się mentalność działaczy. Dawniej jedyne co musieli robić to mieć dobre układy w magistratach lub pobliskich dużych państwowych zakładach pracy. Dziś trzeba się nachodzić by do klubu sprowadzić solidnego, mającego pieniądze sponsora. TVN był dla Legii wybawieniem i to prezes Walter jest współtwórcą potęgi tego klubu po roku 2000. Żyleta może się na TVN wkurwiać ale faktom nie zaprzeczy. Współpraca z dużym medialnym imperium Waltera przyciągała do Legii także innych sponsorów. Ciekaw jestem czy także inni sponsorzy po decyzji amerykanów nie zastanowią się nad współpracą z Mistrzem Polski. Liczę też na to, że odpływ gotówki otworzy oczy działaczom Legii i skrócą co nieco łańcuch propisowskiej propagandzie działającej na korzyść kaczystowskiego reżymu na trybunał.

Smutne to, że dawniej kibole dzielnie walczyli z komunistycznym reżymem, a dziś dają się wykorzystywać przez często czynnych funkcjonariuszy poprzedniego systemu do wprowadzania nowego.

nocri
O mnie nocri

Nocri was there: Sekcja informacyjna: Google

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport